Början till förkylning..



Uffamejjen!
Vaknade klockan sju imorse och hade huvudvärk, igentäppt näsa och ont i hals och öron!
Inte okej, men man kan ju inte förvänt sig annat när man är omringad av 20 snoriga ungar dagarna i ända. Menmen, detta ska vi nog kunna kurera! Så efter min tekopp ska jag gå och handla citroner, halstabletter & vitlök! Så jag ska slakta alla basiluskerna med c-vitaminer och vitlök! Annars kommer jag idag att knarka nässpray och med alvedon som komplement ;)

Annars är det här min enda lediga dag hemma, så då skulle jag helst ligga och inte göra någonting! Men eftersom jag ska jobba klockan sju på måndag morgon så åker jag tilbaka till Norge redan i morgon så finns det ingen tid för det. Jag måste städa lägenheten, laga mat, handla, packa, tanka, hämta saker lite varstans åt folk o tvätta o så. Se någon slappis dag blir deet inte, det finns det ingen risk för!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-09-18 @ 23:32:20
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0