Dags att börja julklappsköpet!

Va en tur in till Oslo idag och köpte en rallybana till Niklas som han ska få i julklapp. Sinnesförvirrad som jag alltid är så hade jag inte en aning om var i norge vi befann oss. Jag visste att vi var inne på butiken Smart Club (hallå, jag kan väl läsa skyltar?) Men sen blev det lite knivigare, så va tvungen att fråga Anniken var vi va.

- Var är vi?
- Smart club?
- Ja, men VAR är vi?
- .... Oslo?
- Oslo? Ååååhja, är det här vi är...

Orkar inte med den julklappspaniken som  jag hade förra året så då är det lika bra att börja i tid. Tänkte ta dokumentera julklapparna o visa här på bloggen, men insåg snart att jag va tvungen att droppa den idéen eftersom dom som julklapparna är till läser bloggen. Såå det skippar vi, kan ju inte avslöja vad som döljer sig i paketena heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0