Heelg!! :)




Åkte til Kiwi o införskaffade mig en sallad, risifrutti, gotteri och ostkrokar ;) Sedan bar det av hem igen o smaska i sig salladen. Blev något trött så gick o la mig redan innan sju. Har nog aldrig i mitt liv lagt mig så tidigt på en fredag! Men det va bra gött o vakna idag innan Matilda kom hem från nattskiftet och känna sig utsövd! Eftersom huset här är så infernaliskt kallt så och grabbarna vägrar sätta på elementet eftersom det blir för dyrt enligt dom, men då fryser man röven av sig här inne också! De eldar i spisen o den är i vardagsrummet och vårt rum är självklart längst bort från den. Så första natten sov jag på en uppblåsbar madrass, det va bland de värsta jag gjort! Så orimligt kallt blev det eftersom luften i madrassen inte blev varm så den sidan jaglåg på blev iskall! Så därför har jag sovit i matildas säng på nätterna och hon i den på dagarna(Y). De va gudomligt skönt att sova på en fleecefilt och i en oversize fleecetröja!  V - Ä - R - M - E !

Vaknade vid sju och låg o drog mig till klockan började närma sig åtta och matilda kom hem. Sen upp o duscha så låg vi o tjattra till klockan va 10. Mys! :)

Så får vi se vad dagen har att erbjuda ;) Anniken föreslog att vi ska åka och titta på brandmännens uppvisning ;) Så tar vi med oss Niklas som "orsak" till att titta på snygga vältränade män i uniform ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0