Mandag!



Bara fyra dagar kvar till hemresa!

Ska bli gött o få komma hem till kära Värmland och träffa alla igen. Surt bara att jag inte slutar förän fem på fredag så är med all säkerhet inte i Sunne förän halv nie eller nått sånt där. Menmen, drar inte så väldigt i tarmen ändå. Tildis och jag funderar på att köra en kväll med vittvin o räkor då jag kommer hem o sen ta en tur ut på Sunne, får se hur det blir med det, inte alls omöjligt :)

Dagen kunde ju dock ha börjat bättre, insåg att jag har ställt klockan fel och hade endast fjuttiga femton minuter att klä mig, kamma mig (vilket tar hundra år med mitt skatbo!), slänga på maken, äta frukost, slänga ihop matlådan och framför allt vakna! Jag hann med allt utom frukost o håret lite halvt så hela dagen har jag gått omkring med mössa på. Dessutom satte magen igång o krampa som den brukar! Så blev sittandes hemma till sju då jag börjar -.-' Så halv åtta va jag på plats, "hann" även en tur in till rema o köpa frukost ;) Sen har dagen gått som smort :)

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Auwh, söt! Både bebisen och du.



Sv; TACK!

2010-10-06 @ 22:17:23
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0