Disig morgon.



Vaknade redan vid halv nio. För första gången på evigheter.

Vägen hem från Norge va inte det roligaste. Vägen som GPS'en hade utstakat var fortfarande avstängd, så jag blev tvungen att hitta vägen över Austmarka av egen kraft eftersom den vägrade att välja en ny rutt. Den väg jag bara har åkt EN enda gång och den gången i motsatt riktigning, den var jag tvungen att minnas! När jag inte försöker minnas så lyckas jag. Försöker jag att komma ihåg någonting är det 90% chans att jag glömmer bort det. Men är det något meningslöst som inte är värt att minnas så sitter det fast. T ex den tomma systempåsen vid vägkanten mitt uppe i ingenstans i skogen, låg på exakt samma ställe på vägen tillbaka. Va den värd att minnas? Nope! Men det var bland annat den som gjorde att jag hittade hem ;)

Gårdagen bestod av bokläsning, handling, smink & foto, flumm och stickorna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0