Sagan om Isfolket





Nu i helgen har jag läst ur alla 47 böckerna i Sagan om isfolket serien. Asså inte alla 47 nu under helgen med de sista 3 :) Jag totalt älskar den serien, allt finns med i de böckerna. Allt från spänning - kärlek - övernaturlighet - ondska - sorg - lycka, ja ALLT finns med mellan pärmarna! Är faktiskt andra gången jag läser den nu, SÅ bra är dom faktiskt. Känns så tråkigt att det är slut bara. Det är en sånn historia som man vill ska fortsätta i all oändlighet. Hehe, men man får kanske nöja sig med de 47 böckerna som faktiskt finns. Kommer säkert läsa dom minst tre gånger till under min livstid, minst! ;) Andra böcker har svårt och väga upp när man läst dessa böcker faktiskt, sorgligt men sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0