Pretty as a picture

Kakan blev mumma, trots att jag gjorde tvärtemot vad receptet sa tror jag, inte lätt o fatta all norska ;) And some clumbsiness combined with tiredness results in oreocake ala anna. Men den va svingo! Va tvugen att nalla till mig ett hörn ;) Så får det stå i kylen över natten så jag kan bjuda min älskade lilla brorson på imorn när han kommer hit o jag ska va barnvakt. Ska bli riktigt mysigt. Gleder meg:)

Kattfan har vart en mareritt hele kvällen. Jag får seriöst spunk på han. Han hoppar upp på bord och bänkar och springer runt, trots att jag har skuffa ner han x(hundratals)antal ggr. Sätter klorna i benen. Klättrar upp för dom, sätter sig i knät och sätter klorna i låret. Springer på datan så massa inställningar har ändras. Busar hela tiden så han bits o rivs. Tuggar sönder mina viktiga kablar till datan, kameror och telefoner, mina kläder.. Ja you name it! Menmen, han är söt när han sover i vart fall, alltid ngt!

Bild på kakan kanske kommer upp imorn. Med tanke på att vi inte har några formar så fick ta en ungs glasform och göra kakan i. Den kommer ju ändå inte vara för vacker i magen ändå, bara smaken blir bra så är jag nöjd ;)

Så ska ju en oreokake egentligen se ut, men min har en egen twist ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0