Saturday morning!

Fick en sovmorgon ändå imorse, riktigt skönt! Behövde inte gå upp o passa skrutten eftersom det snöar så mkt så blev dom hemma ist :) Så då har jag använt min lördag morgon till att städa rummet, mitt badrum och skaferiet. Så nu både vet jag och ser jag vad det är jag har. Kan vara en fördel ;) Hittar inte min systemkamera och stativ! Skit störande!! Hoppas verkligen att det är kvar i mallbacken så jag inte har slarvat bort det. Men det måste ju bara där, finns ingen annanstans det kan vara. Som tur är har jag min lilla Nikon som är i samma klass som den andra, men har inte fattat mig på inställningarna än och esken till kameran är kvar i sverige den med och där i ligger självklart manualen. Men ska sätta mig och skriva en handligslista till min kära mor och saker som jag vill ha med hit till norge så Tommy kan ta med det då han kommer tillbaka på tisdag. Supert! :) I

kväll så kommer Tilda hit så vi ska mysa och se på film innan hon drar till jobbet. Funderar även starkt på att ta en tur till sentret och handa lite smått och gott på rean. Meer babykläder! wiihoo :) Fast ändå inte. Måste ju spara pengarna till Milano och London resan egentligen.. Kan ju lika gärna shoppa där, lite roligare med lite mer udda saker därifrån.. Mjaa så får det nog bli

Min otroligt vackra jb



Ska försöka få tag på johanna så jag kan boka biljetterna snart :) Guuuuud va jag längtar! Har inte sett henne sen i början på Juni slutet av Maj! Och vi som umgicks i princip varje dag mellan 2an och aandra ring och sen pratade med varandra i telefon varje dag i princip när jag hade flyttat till Sunne. Saknar henne på tok för mkt.. Men om man tänker så här så är det billigare och tar kortare tid att flyga till henne i London än vad det tar att åka bil till Sverige. Så det är ju rätt nice ändå. Men lite orolig är jag ändå att jag ska virra bort mig på flygplatserna.. Till London går det ju greit med tanke på att både Tommy, Mathias och Micke jobbar på flygplatsen så dom kan guida mig så ja hittar till planet. Men hem ifrån London blir ju en annan femma ;) Menmen, finns säkert folk där med som kan hjälpa en ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0